1 Nisan 2009 Çarşamba

Yelpaze şeklinde peçete katlama şekli-video gösterimli


Yelpaze şeklinde peçete katlama..


















Yine yapımı çok kolay ve videodan adım izleyebileceğiniz bir peçete katlama şekli.
Kare şeklinde açık olan peçeteyi,önce ortadan ikiye,daha sonra yine ikiye katlayarak, kare olacak şekilde katlıyoruz.Daha sonra açık yüzü kendimize doğru çevirerek bir ucundan tutup üçgen oluşturuyoruz.Peçetenin diğer tarafını çeviriyoruz.Ortada kalan kare katlamayı yine bir ucundan tutarak üçgen oluşturacak şeklinde katlıyoruz.Ortadan tekrar ikiye katlayarak oluşan üçgenleri iyice katlıyoruz. Tabağımıza ayakta duracak şekilde yelpaze şeklinde yerleştiriyoruz.Videodan seyrederek yapmanız daha kolay...
How to Make a Standing Fan with a Napkin -- powered by eHow.com

Diğer peçete katlama teknikleri için bakınız
Peçete katlama-şelale şeklinde peçete katlama

Peçete katlama teknikleri-Üçgen katlama
Peçete katlama-aşçı şapkası şeklinde
Peçete katlama-yarım yelpaze
Kalp şeklinde peçete katlama
Peçete katlama-kademeli katlama
Süslü bir peçete katlama-5
piramit şeklinde peçete katlama,
peçete katlama-2,
Peçete katlama-3
Fransız plisi peçete katlaması

4 yorum:

anka dedi ki...

Masada görselliğe çok önem veriyorum.Bayıldım bu tekniğe.teşekkürler canım paylaşım için :)

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Ben de masada gorsellige cok onem veriyorum.Diger peçete katlama tekniklerini blogumda bulabilirsin.Sevgiler.

PASTURKEY dedi ki...

sevgili aida bayıldım ben bu görsel anlatım tarzına.blogumda bende kullanıyorum bu sistemi.Görerek bazı şeyler daha iyi uygulanıyo ve algılamayı hızlandırıyor.Aslında kendi videomuzu kendimizde oluşturabiliriz.Bunun üzerinde çalışıyorum.sevgiler....

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Sevgili PASTURKEY,sizin kendi videolarınızı merakla bekliyorum ve başaracagınızdan eminim.Umarım blogumu takip eden diğer kişiler de begenirler bu video gösteriminden.Sevgiler.Aida