28 Şubat 2011 Pazartesi

Neşeli-renkli sofralar

 
Sofralarınıza renk katmak,farklılık yaratmak ister misiniz.?Şık ama neşeli  sofralar için biraz yaratıcılık,renk uyumu,çiçek ve meyve düzenlemelerleri,masa örtüleri,mumlar vb. farklı sununlar hazırlayabilirsiniz..Canlı renkler masalara neşeli,keyifli bir hava katıyor.Masa orta süsü olarak kullanılan çiçek ve meyve düzenlemelerinde de renk uyumuna dikkat edilmiş..Sofralarında farklılık yaratmak isteyenler için birkaç örnek..Ayrıca bakınız parti fikirleri
 
Tropikal meyve ve çiceklerle hazırlanmış masa orta süsü,göz alıcı ve birbiriyle uyumlu renkler.Ayırca bakınız:Pembeyle feminen sofralar.
 
Bunlar da ilginizi çekebilir
Kek standları
Mor sofralar
Pembe yeşil sofra düzenlemesi
Davet sofraları ve sofra düzeni
Lezzetli sofralar hazırlayın
Farklı tarzlarda davet sofraları ve detaylar
Çiçekler ve sofralarda renk uyumu

4 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Tablo gibi iç açıcı sofralar.

Sevil Şahin dedi ki...

ay ne güzel masa bunlar bayıldım bayıldım

YeMeK vAkTi dedi ki...

Offf harika bunlar kıskanıyorum ammaaa:)

ÇAY SAATİ dedi ki...

Begonvilli Ev:haklısınız.))Sevgiler
Sevil:ben de bayıldım...)
Yemek vakti aylin.:))Teşekkürler.
Sevgiler.Aida