22 Nisan 2010 Perşembe

Mor sofralar

Mor renk ile sofranızı şenlendirin.Mor asaletin,krallığın,lüksün,saygınlığın rengidir.Mor renk kullanarak misafirlerinizi krallar gibi hissettirebilirsiniz.Günlük kullanımdan,özel davet sofralarınıza, mor renk ve tonları...Leylak,lila,erik rengi,patlıcan moru..Mor tonlarındaki cam kadehler sofranızda bir mücevher ışıltısı gibi parlıyor.Baharın renklerini sofranıza yansıtın.Günlük kullanımda seramik yemek tabakları ideal.Bulaşık makinesinde ve mikrodalga fırınlarda kullanabilirsiniz.Amerikan servisinde tercihinizi şal deseninden yana kullanabilirsiniz.Zara home da 2010 ilkbahar-yaz sezonunda mor yemek takımları ve tekstil ürünlerini kullanmış.(resim 1,2,6,7)
Bunlar da ilginizi çekebilir.
Pembe yeşil sofra düzenlemesi
Davet sofraları ve sofra düzeni
Farklı tarzlarda davet sofraları ve detaylar
Yemek masaları
Yemek odaları
Kek standları
Sezonun enerjik ve dinamik rengi mor
Davet sofralarında mor şıklığı-Zara home
Günlük kullanımlarda kullanım kolaylığı
Şal deseninin modern yorumu
kahve keyfi
mücevher şıklğında mor kadehler

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayyy, bunlar da sahane... Ne renk sececegimi sasirdim dogrusu... Zevkine saglik canim benim... Sevgilerimle,

ceydabural dedi ki...

işte benim rengim :) harika özellikle düz mor tabakları beğendim yok yok hepsini :)

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili fotograf penceresinden size daha onceden sozum vardı.Mor sofraları sizin için yayınladım.
Sevgili Petunyalarım(Münster)guzel yorumun icin teşekkur ederim.Senin pastaların da cok guzel.
Sevgiler.Aida

lezzettabağı dedi ki...

Yine çok güzel ve zevkli resimler koymuşsun sevgili aida, ellerine sağlık.. Bunların hepsi Zara home da mı? Ben mi göremedim. sevgiler..

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Şükran,Bazıları Zara da satılıyor.Sevgiler.Aida

Unknown dedi ki...

Harika,turkuaz,mürdüm tonları oldumu dayanamıyorum müthiş, sevgiler:))

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili turkuaz bloguma hosgeldin.Beğendiğine sevindim.Sevgiler.Aida