29 Mart 2010 Pazartesi

Yaz sofralarında davet

Yaza Merhaba...Eğer bir bahçeniz varsa şanslısınız.Sevdiklerinizi,arkadaşlarınızı çaya veya barbeküye davet edebililr,keyif yapabilirsiniz.Doğayla bütünleşmiş sofralar hazırlayabilirsiniz.Sofraların olmazsa olması çiçekler...Değişik,orijinal sunumlardan hoşlananlar; elmanın sap kısımlarını oyacakla oyun,içine mumlar yerleştirerek masa orta süsü yapın.Güneşli havalarda masanızın üstüne tente yerleştirmeyi unutmayın.Bahçe mobilyalarınız hasır,rattan,ferforje,veya ahşap...tercih sizin
Bunlar da ilginizi çekebilir.
Yaz sofralarında davet
Kek standları
Mor sofralar
Pembe yeşil sofra düzenlemesi
Davet sofraları ve sofra düzeni
Lezzetli sofralar hazırlayın
Farklı tarzlarda davet sofraları ve detaylar
Çiçekler ve sofralarda renk uyumu
Bahçenizdeki çiçekleri masanıza taşıyın.Çiçek desenli tabaklar sofranıza renk katacaktır.

country stili yemek masası
orijinal sununlardan hoşlananlar için

8 yorum:

ceydabural dedi ki...

sayfanda bahar esintisi harika fotoğrafla dolu
içim açıldı güzel haftalar :)

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili fotograf penceresinden,Güzel yorumun için teşekkür ederim.Senin de çektiğin fotograflar harika...İyi haftalar diliyorum.Sevgiler.Aida

Unknown dedi ki...

Her zamanki gibi harika fotograflar... Ah keseke bir de bahcem olsaydi.... Sevgilerimle arkadasim,.....

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Munster,Hayat insanın karşısına ne cıkartır bilinmez.Bahçeli eviniz de olur insallah.Olmazsa da bütün doğa bizim..Saglıkla kalın.Aida

lezzettabağı dedi ki...

Neden daha önce burayı izlemeye almamışım kii.. halbuki devamlı müdavininim senin sevgili aida..Herşey çok hoş görünüyor Allahım neden muhasebeci- bankacı oldum ben, niye iç mimar veya ne bileyim boya badanacı olsaydım.. kendimi zor tutuyorum evde bir değişiklik yapmamak için..sevgiler yolluyorummm.

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Şükran,ben de ekonomiden mezun oldum ama sanat, Türk el sanatları,ve antikalarla ilgili çalıştım.Kardesim mimar ama keske ben de mimar olsaydım.Sevgiler.Aida

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok zevkli çok hoş sofralar. Bahçe keyfine bayılırım. Sevgiler, selamlar!

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sevgili Begonvilli Ev,keyifli sofralar diliyorum.Sevgiyle kalın.Aida