2 Temmuz 2010 Cuma

Mutfakta şirin depolama örnekleri

 
Coutry mutfakların vazgeçilmezi raflar,dolaplar.Hem dekoratif amaçlı,hem de fonksiyonel.Mutfak araç gereçlerini,aksesuarlarını sergileyerek depolamak.
Mutfağınızı renklendirin:Renkli boyanmış mutfak dolapları.Mavi,yeşil,pembe..dilediğiniz renge boyayın.Mutfağınıza renk katacaktır.
Mutfak dolapları:Eski mutfak dolabınızın içini dilerseniz çiçekli duvar kağıdıyla kaplayın.Mutfağınıza şirin bir hava verecektir.
Mutfak rafları:Sırayla tabaklarınızı dizeceğiniz mutfak rafları.Görselliğin yanında kolaylıkla ulaşımı da sağlıyor.Dekoratif mutfak eşyalarınızı,çaydanlık,mug,sürahi vb.depolayarak, sergileyin. Mutfak rafları için  bakınız
Mutfağınızda şirin bir köşe yaratmak istiyorsanız mutlaka renkleri kullanın.Pastel veya canlı renkler...Mobilya veya aksesuarlarınızda
Mutfakta depolama çözümleri burada

10 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

sevgili Aida, günaydınlar epeydir size yorum yazamadım ama bu sizi takip etmiyorum anlamında sakın olmasın çünkü haksızlık olur vallahi.. Abartısız her gün İlk baktığım sizin blog oluyor, çünkü sabah sabah hem içim açılıyor hem müthiş dinleniyorum.. Belki daha önce de yazmışımdır çok yanlış bir mesleğim var keşke böyle şeylerle uğraşabileceğim bir meslekte olsaydım kesin daha geç yaşlanırdım..(aslında yaşlı değilim hatta yaşımı söylediğimde de hiç inanmazlar..(52) bu konuda hiç takıntım olmadığı için hemencecik söyleyiveririm.. Neyse sana bunları seni çoook yakın hissttiğim için yazıyorum tabiki..Görüşmek üzere sevgiler

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Şükran,güzel ve samimi yorumunuz için teşekkür ederim.Her zaman bloguma beklerim.Sizin blogunuzu da cok zevk alarak takip ediyorum.Tarifleriniz çok güzel.Yaş konusuna gelince,her yaşın ayrı guzelligi var,ben yaşımla gurur duyuyorum.Önemli olan sagğlıklı yaşamamız.))Sevgiler.Aida

mine dedi ki...

yok yok açık dolaplar istemiyorum yeni mutfağımda - ne zaman olacaksa artık : =)- kapalı, camlı da olabilir ama ille de kapalı : =)

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Mine,
Camlı dolaplarda da herseyi sergileyebilirsiniz.Sevgiler.Aida

dokuzuncubulut dedi ki...

Bu ne güzel blog böyle, bakarken insanın içi açılıyor...
Şimdi değil ama, seneye bu mutfak tasarımlarına çok ihtiyacım olacak...
Bundan sonra sizi sık sık ziyaret edeceğim...
Sevgiler...

ÇAY SAATİ dedi ki...

Dokuzuncubulut,bloguma hosgeldiniz.Guzel yorumunuz için teşekkür ederim.Sevgiler.Aida

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika seçimler yine aida..
büyük keyifti.

sevgiyle..

ÇAY SAATİ dedi ki...

Teşekkürler birdutmasalı.))Sevgiler.Aida

YeMeK vAkTi dedi ki...

bugün zaten ikeaya gittim bir çok şeyde aklım kaldı sende bunları yayınlamışisın oldumu şimdi yaa:)))

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Aylin,hayatınızdan güzellikler hiç eksilmesin.Sevgiler.Aida