18 Mart 2010 Perşembe

Mavi sofralar

Mavi sofralar-Günlük sofralardan,resmi davetlere,yaz sofralarına mavi rengin kullanımı.Kimi zaman masa örtülerinde,kimi zaman çiçeklerde,kimi zaman da tabak ve bardaklarda..Mavi mumluk veya vazolarla da sofralarımızı süsleyebilirsiniz.Sofralarınızda kullandığınız mavi tonları,evinizin dekorasyonunda kullandığınız renklerle de uyum içinde olmalı.Daha fazla mavi sofra örnekleri için BAKINIZ

Sade bir masa...Mavi renk,masa örtüsünde baskın renk olarak göze çarpıyor.Mavi-beyaz amerikan servisleri,masa örtüsünü tamamlıyor.






















Mavi-beyaz birlikteliği:çini mavisi ve beyazı tekstil ürünlerinde kullanılmış.

Resmi davet sofraları-düğün, nişan vb.davetler
Davet sofralarında masa orta süsü olarak kullanılan çiçekler, mavi tonu porselen tabaklarla şık br masa yaratılmış.


Dış mekanlarda mavi-Yaz sofralarında mavi-beyaz çekiciliği...Peçete,çiçekler,kase ve yastıklarda pastel mavi tonları beyazla birlikte kullanılmış.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim benim.... Maviler de sahaneymis... Süper fotograflar.... Sevgilerimle güzel bir gün diliyorum....

Begonvilli Ev dedi ki...

Çooook şık, çok güzel sofralar. MAVİ RENGE BAYILIRIM ZATEN.

ceydabural dedi ki...

ilk fotoğraftaki maviye yakısan morlara bittim :)

ev hobi dedi ki...

çok şık olmuş

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Münster,(petunyalarım)güzel dileklerin için teşekkür ederim.
Begonvilli Ev,Begendiginize sevindim.Sevgiler.
Fotograf penceresinden,Sizin mor sevginizi biliyorum.:))sizin için mor sofraları da yayınlayacagım.Sevgiler.
Ev hobi,Sevgili arkadaşım,güzel yorumun için teşekkür ederim.Sevgiyle kal.

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Ortancalar harika:)

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Sevgili Ayşe Şakarcan,ben de değişik renklerdeki ortancaları seviyorum.Masa orta çiçeği olarak da çok güzel duruyorlar.Sevgiler.Aida

Ayşe Şakarcan dedi ki...

Bu sofralar harika,çok iç açıcı:)