6 Haziran 2009 Cumartesi

haftasonu seçenekleri




Herkese iyi haftasonları....
Havalar ısındı.Sevdiklerinizle birlikte dış mekanlarda geçireceğiniz alternatifler çoğaldı.Birkaç öneri...

-Bahçe veya terasınızda dinlenebileceğiniz,kitap okuyabileceğiniz,içkinizi yudumlayabileceğiniz bir köşe oluşturabilirsiniz.Birkaç sezlong,yer yatağı veya bol minderli bir kanepe...
-pikniğe gidebilir
-bahçe veya balkonunuzda brunch keyfi yapabilir,
-Çiçeklerinizin bakımıyla uğraşabilirsiniz.Tabii daha birçok seçenek var.Herkese sevdikleriyle birlikte,hoş vakit geçirecekleri haftasonları dilerim.

8 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

koselerin hepsini sevdim.. secim yapamadim:)) sevgiler, medinem

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Sevgili tasarım mekanı ve maydanoz,ilginiz için çok teşekkür ederim.İyi haftasonları.Sevgiler.Aida

pembecikolata dedi ki...

Selamlar:)
Seçtiğiniz bahçe tasarımları harika...Minderler üzerinde keyif yapmak süper olurdu...

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Sevgili Pembe çikolata,Bence de minderlerin üzerinde keyif bir başka.Sevgiler.Aida

Arzu Pınar dedi ki...

bayıldım....

ev dekorasyon hobi dedi ki...

İlgine teşekkürler Arzu'cuğum.. Sevgiler.Aida

Butikpartim dedi ki...

Görüntüler harika,bana huzur verdi..Gerçekten de kafamı dinleyebileceğim,kaçış yeri olabilecek mekanlar hepside,teşekkürler..

ev dekorasyon hobi dedi ki...

Sevgili Mosquito,beğendiginize sevindim.Sevgiler.Aida