2 Mart 2010 Salı

Mutfaklarda oturma köşeleri

Mutfaklarınızın bir bölümünde oturma köşeleri yaratabilirsiniz.Özellikle küçük mutfaklar için ideal.Uzun bir kanepe veya bank,bir iki sandalye..Üstelik mutfaklarınıza sıcak bir hava verecektir.Mutfağınızdaki renklere uygun kumaş minderler,kareli,çizgili veya çicek desenli olabilir.Rahatlığın ön planda olduğu, oturma odası görünümünde bu köşeleri, pencere önünde oluşturursanız keyfinize diyecek yok.Hem yemeğinizi yiyebilir,hem de oturarak işlerinizi yapabilirsiniz.Country tarzı dekorasyondan hoşlanıyorsanız mutfağınızda bu şekilde bir bölüm ayırın.Bunlar da ilginizi çekebilir.
Yeşil mutfak gereçler
Yeni trend-Açık mutfaklar
Mutfaklar için duvar renkleri
Country mutfaklar
Mutfaklarda renk
Beyaz mutfaklar
Mutfaklarda masa,sandalye,tabure örnekleri
Mutfakda Feng shui-5 element.
Davet sofraları ve sofra düzeni
Farklı tarzlarda davet sofraları ve detaylar
Yemek masaları
Yemek odaları



5 yorum:

Unknown dedi ki...

Bayildim mutfaktaki o yesilli köseye... Bilhassa duvardaki tabaklara... Sevgilerimle arkadasim...

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili Münster,Beğendiğine sevindim,teşekkür ederim.Sevgiler,Aida

Unknown dedi ki...

Canim benim,,,, Nazik yorumuna cok tesekkür ediyorum... Sevgilerimle,

evcilik dedi ki...

bize yine kıskandıracak bir resim göstermişsin,hemen dışarı ev deco mağazalarını dolaşmaya gidiyorum,beni gaza getirdin.Belki birkaç renkli tabak bulabilirim...
selamlar,sevgiler..

ÇAY SAATİ dedi ki...

Sevgili evcilik,hayatımıza ufak değişikliklerle renk katabiliriz.Bu bir tabak da olabilir,bir bardak da..Renkli yaşamlar dilerim.Sevgiler.Aida