12 Haziran 2012 Salı

Sofralarda yaz renkleri

Yaz sofraları
Yaz davetlerinin yoğunlaştığı şu günlerde sofralar da renklerdi..Doğayla içe içe sofralardan birkaç detay

Dış mekanda yemek  
Yuvarlark masa bahçe davetleri için sosyalleşmek için ideal...Renkli cam bardaklar sofraya canlılık kazandırmış.Sallanan lamba farklı bir atmosfer yaratmış....Masadaki renklerle uyumlu peçete ve çiçekler renk uyumunun en güzel örneği..


Yaz davetleri:Yaz partilerinin masalardaki vazgeçilmesi tealight lar..Güller ise yaz mevsimininn en güzel çiçeği...açık pembe,sarı güller fuşya rengi tealightları tamamlanırken,diğer masadaki güller pembe kalp tabaklarla masada romantik bir hava yaratmış.Bakınız:Açık havada parti fikirler
Bunlar da ilginizi çekebilir.

5 yorum:

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar sevgili Aida, Bütün sevdiğim pastel renkler benim için mi toplanmış burada bayıldım hepsine de.. bizimde bahçenin tadı geldi artık işten eve gider gitmez hemen masalar hazırlanıyor yerler bir güzel yıkanıp denizin serinliği getiriliyor..Güzellikleri paylaşmak üzere sevgiyle kalın.

Begonvilli Ev dedi ki...

Harika kareler.. Şu an bu görüntülere, açık penceremden gelen kuş seslerini de ekliyorum:))

çeşnici Handan dedi ki...

Bayıldım görüntülere pastel renklere, pembelere içim açıldı sabah sabah. Paylaşım için teşekkürler.

Nesrin dedi ki...

Bahçe falan yok, biz ancak balkonla idare ediyoruz :)

Kurusıkı Tabanca Modelleri dedi ki...

Teşekürler, Çok güzel paylaşımlarınız var. Blogtaki yazılarınızı izliyorum. kurusıkı silah modelleri diye bir sitem var yazılarınızı burdada paylaşmak isterim.